JAK JEDNODUŠE NAKOUPIT NA HERBAVIS.CZ ?

 
1. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ :

Objednání zboží Herbavisu je velmi jednoduché:

  • Vyberete si produkt, který chcete koupit a kliknete na ikonku " Do košíku " 
  • Vyskočí Vám okénko s otázkou, jestli chcete " Pokračovat v nákupu " nebo přejít " K pokladně " 
  • Pokud jste vybrali tlačítko " K pokladně " zobrazí se obsah Vašeho košíku
  • V dalším kroku si vyberete dopravu a způsob platby
  • A v posledním kroku už jenom vyplníte kontaktní údaje a potvrdíte kliknutím na " Odeslat objednávku "
  • Tadaaaa! Pak už se o nic nemusíte starat a my Vám vybrané přírodní produkty pro Vaše zdraví zašleme :)
  
P.S: Snažíme se naším klientům vyjít vstříc, takže když budete mít jakýkoliv problém s vytvořením nebo odesláním objednávky, neváhejte nás kontaktovat mailem (info@herbavis.cz) nebo telefonicky (+420 730 802 504) a my Vám rádi pomůžeme. 

2. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY :
 
O přijetí a jakékoliv změně statutu objednávky (přijetí, expedice) budete vždy informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat.

V případě, že Vámi objednané zboží nemáme momentálně skladem, budeme Vás rovněž kontaktovat.
 
3. STORNO OBJEDNÁVKY :
 
Závazně odeslanou objednávku je možné stornovat následující den do 12.00 hod., a to výhradně zasláním emailu na info@herbavis.cz. Při zrušení objednávky prosím uveďte Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.
 
4. DODACÍ LHŮTA :
 
Objednané zboží expedujeme do 4 pracovních dní od objednání. V případě, že objednané zboží není skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat ohledně dalšího postupu.
 
5. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ :
 
Kupující učiněním objednávky závazně stvrzuje, že akceptuje obchodní podmínky prodávajícího. Vztah mezi kupujícím a prodávajícím se řídí všeobecnými obchodními podmínkami uvedenými na internetovém eshopu společnosti Herbavis, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

6. VRÁCENÍ ZÁSILKY :
 
Chce-li kupující vrátit celou zásilku, která je úplná a nepoškozená, může tak učinit bez udání důvodů do 14 dnů po obdržení zásilky. Zboží je nutné vrátit i s fakturou, která bude stornována. Zásilka musí být neotevřená, nepoškozená a kompletní.

7. REKLAMACE :
 
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti v souladu s platným reklamačním řádem.
 

Děkujeme za váš nákup bylin | Herbavis